lördag 15 september 2012

2 veckor kvar!

Igår fick jag startbeviset! Betyder mindre än 2 veckor kvar till LL.

Starten går 12:30 från Koltorp. Jag startar i startled 2 som startar 10 min efter världseliten.
Alltså går min start 12.40 lördagen den 29onde. Ni kan följa mig via sms-kontroll. Tror den uppdaterar efter varje 5km. Mer om det närmare loppet.

Vad är min status?
Har sprungit tre gånger i veckan 11km pass. Legat mellan 45 min och 51 min. Har legat nära max flera gånger och känner mig lite sliten men ändå i bra form. Ska köra hårt den här veckan som kommer och ta det väldigt lugnt sista veckan för att toppa formen.

Igår sprang jag 11an på 46min ute i Liljanskogen.
Imorgon ska jag ge mig ut på lidingölopp banan igen och springa lugnt minst 2mil. Det blir sista lång passet innan LL. Hoppas benen är fräsha och klarar 2mil utan problem!

2.15 känns svårt. Men toppar jag formen och det blir en sån där dag då allt känns hur lätt som helst och benen bara går av sig självt + bra väder förhållanden så kan det nog gå vägen.

Träningen har inte varit optimal. Har kört kontinuerligt men för få långpass. Farten har jag inga problem med, men att orka sista milen återstår att se.

Väntar fortfarande på Mac-datorn, strular att köpa via applestore på nätet...
Men så fort jag får den så blir det frekventare uppdatering av bloggen. Jag lovar :)

over and out! Keep on training folks!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar